ריכזנו לכם את השאלות הנפוצות ביותר
ערכת הלבנת השיניים 🤍
אז איך משתמשים ?
אז איך משתמשים ?
עם כמה שזה נשמע טוב מידי שאבקת פחם שגורמת לשיניים להיות פשוט מבריקות , השימוש באמת כלכך פשוט !
1 . קודם כל מומלץ לאחר מחקרים רפואיים לצחצח עם משחה רגילה בצורה קצרה את השיניים לפני השימוש באבקה .
2 . להרטיב את המברשת ולטבול באבקת הפחם ולהתחיל בצחצוח למשך 2 דקות לפחות !
3 . חשוב בסוף לשטוף טוב את הפה כדי שלא ישאר פחם באיזור השיניים ושארית הפה בכלל !
* חשוב מאוד : לתוצאות מהירות ומדויקות חשוב לחזור על פעולה זו פעמיים ביום במשך כל יום !
השימוש בערכת ההלבנה בטוח ?
השימוש בערכת ההלבנה בטוח ?
כל הפתרונות הייחודיים שלנו להלבנת השיניים ולחיוך המושלם נוצרו מ-100% חומרים ומרכיבים טבעיים בלבד !
אנו ב-Dentos שמנו דגש על קבלת אישורים מהדרגים הגבוהים ביותר על מנת לתת לכם את הפתרונות במחירים הנוחים ביותר להגיע לתוצאות שכל אחד ואחת מכם רוצים במשך המון שנים וזה לא תמיד מתאפשר עקב מחיר של טיפולים או חשש !
בשירות הלקוחות שלנו בווצאפ תוכלו לקבל את האישורים המלאים ✅
מה מיוחד בערכת ההלבנה ?
מה מיוחד בערכת ההלבנה ?
כלל המוצרים שלנו עשויים מ-100% חומרים טבעיים ( מה שאצל חברות אחרות עשוי מכימיקלים וחומרים לא בריאים לגוף ובמיוחד לשיניים ) !
יש לנו מטרה מאוד ברורה , לעזור לכמה שיותר אנשים להשיג את החיוך המבריק שהם תמיד רצו אבל היה להם קשה לשלם אלפי שקלים על טיפולים בקליניקות !
תוך כמה זמן ניתן לראות תוצאות ?
תוך כמה זמן ניתן לראות תוצאות ?
לאחר מחקר שעשינו על לקוחות מרוצים הבנו שהרוב המוחלט כבר ראה תוצאות לאחר שבועות בודדים !
עם זאת במידה ולא משתמשים במינון המומלץ (פעמיים ביום - בוקר וערב) כמובן זה יכול לעכב את התוצאות משמעותית .
יש לשמור על היגיינת הפה בנוסף לצחצוח עם אבקת הפחם המלבינה שלנו - חשוב מאוד !
כל כמה זמן צריך לצחצח ?
כל כמה זמן צריך לצחצח ?
מומלץ מאוד לצחצח פעמיים ביום !
פעם אחת בבוקר ופעם אחת לפני השינה , כמובן שהצחצוח צריך להיות טוב וייסודי כי בסופו של דבר החיוך הנוצץ לא יגיע לבד 😄
אם אני לא מרוצה מהתוצאה ?
אם אני לא מרוצה מהתוצאה ?
לא מרוצה מהתהליך ומהתוצאה ? עשינו לך את זה כלכך פשוט !
אם הגעת למצב של אי שביעות רצון מהשימוש באבקת הפחם הפופולרית שלנו ( לא יקרה אנו מתחייבים ! ) אנו נזכה אותך בהחזר כספי מלא במהירות !
משלוחים
מה זמני המשלוחים ?
מה זמני המשלוחים ?
אנו משתדלים לספק את המוצרים שלנו במהירות כדי לתת לך את החוויה הטובה ביותר !
זמני השילוח שלנו :
משלוח לנקודת איסוף - 7-14 ימי עסקים
משלוח מהיר עד הבית - 5-13 ימי עסקים
מתחייבים להשתדל לזמנים המהירים ביותר ולהפתיע אותך בזמן קצר יותר !
מה לעשות אם שכחתי לאסוף את החבילה מנקודת האיסוף ?
מה לעשות אם שכחתי לאסוף את החבילה מנקודת האיסוף ?
במקרה ושכחת לאסוף את החבילה מנקודת האיסוף שבחרת והחבילה הוחזרה לחברת המשלוחים - יש ליצור איתנו קשר בדחיפות על מנת לבצע שליחה חוזרת בתשלום !
האם יש אופציה למשלוח עד הבית ?
האם יש אופציה למשלוח עד הבית ?
כמובן , אנו נותנים בעמדת התשלום אופציה למשלוח מהיר עד הבית בתוספת תשלום.
ובנוסף אנו נותנים אופציה לנקודת איסוף לבחירתך ללא עלות !
איך ניתן לבחור את הנקודת איסוף ?
איך ניתן לבחור את הנקודת איסוף ?
כשהמשלוח יגיע לאיזור שלך ישלח למספר הטלפון הכתוב בהזמנה SMS ובו יהיה ניתן לבחור את נקודת האיסוף הקרובה והטובה ביותר עבורך !
איך אני אדע שהמשלוח הגיע ?
איך אני אדע שהמשלוח הגיע ?
תקבלו מאיתנו מיילים והודעות SMS עם עדכונים על סטטוס המשלוח שלכם .
תקבלו הודעת SMS כאשר המשלוח שלכם יהיה קרוב אליכם (במצב זה תוכלו לבחור את נקודת האיסוף הטובה ביותר עבורכם ) .
הודעת SMS נוספת תקבלו כשהמשלוח יגיע ככה שאין ממה לחשוש !
הזמנות ותשלומים
באילו אמצעי תשלום אוכל לשלם ?
באילו אמצעי תשלום אוכל לשלם ?
אנו מקבלים את הרוב הגדול של אמצעי התשלום האפשריים על מנת לספק לך את הנוחות והאבטחה הטובה ביותר , אלו אמצעי התשלום :
כל הסוגים של אופציות האשראי
גוגל פיי
אפל פיי
BIT
העברה בנקאית ( לאחר יצירת קשר עם שירות הלקוחות )
התשלום באתר מאובטח ?
התשלום באתר מאובטח ?
כמובן , אנו הוספנו התקנים ומערכות מחמירות ( PCI , SSL ) על מנת לספק את האבטחה הטובה ביותר עבורכם !
הסליקה והתשלום באתר מתבצעים בצורה חסויה ובטוחה ב-100% , כל הפרטי האשראי הינם חסויים ולא נשמרים במערכת !
איך ניתן לבטל את ההזמנה שלי ?
איך ניתן לבטל את ההזמנה שלי ?
אנו מספקים אפשרות לביטול הזמנה עד 24 שעות מרגע ההזמנה , צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם !
איך ניתן לבחור את הנקודת איסוף ?
איך ניתן לבחור את הנקודת איסוף ?
כשהמשלוח יגיע לאיזור שלך ישלח למספר הטלפון הכתוב בהזמנה SMS ובו יהיה ניתן לבחור את נקודת האיסוף הקרובה והטובה ביותר עבורך !
בטעות הזנתי פרטים שגויים , מה לעשות ?
בטעות הזנתי פרטים שגויים , מה לעשות ?
קודם כל הכל בסדר ! במידה וההזמנה לא יצאה לדרך ניתן לשנות כל פרט שהזנתם באמצעות שירות הלקוחות שלנו.
לא קיבלתי אישור למייל לאחר ההזמנה
לא קיבלתי אישור למייל לאחר ההזמנה
אישור ההזמנה נשלח מיד לאחר ביצוע ההזמנה ולפעמים המייל שהוזן שגוי או שהאימייל שלנו נשלח לאזור הספאם שלכם במייל .
מומלץ לבדוק את תיבת הספאם שלכם , ובמידה ולא מצאתם את המייל עם אישור ההזמנה שלחו לנו הודעה עם השם שהזנת בהזמנה ונוכל לעזור לכם ולספק לכם את האישור הזמנה!
עדיין יש לי שאלה , מה לעשות ?
שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם מסביב לשעון וישמח מאוד לעזור ולענות לכם על כל שאלה ובעיה שרק תיתקלו בה.
ניתן לפנות אלינו במייל / בווצאפ שלנו ונציג שלנו ילווה אותכם במהירות !
055-921-3182